2015. március 3., kedd

Falatka színre lép.

Falatka az első saját tervezésű babám. Na jó két évvel ezelőtt volt egy angyal, és egy boszi amit csak úgy meghorgoltam, de akkor még semmit nem tudtam az amigurumiról, és hát a mintát sem jegyeztem le.  Falatka legjobban rájuk hasonlít, csak már tudok spirálisan horgolni,

Falatka története is az iskolában kezdődött. Bius összegyűjtötte a szükséges mosolygót, és rajzolt egy hercegnőt, hogy ilyet szeretne kapni:


Elkészült Falatka, akinek munkaneve hercegnő volt:



Aztán, mivel egy falat az egész baba nálam a Falatka nevet kapta. Bius Csilla babának hívja.

A virágok a ruhára már Falatka kívánsága, mert túl unalmasnak találta a ruháját, nem méltónak egy hercegnőhöz.

Amíg nálam lakott testőrt is talált magának:

A gyerekek imádják. Most minden kislány Falatka babát kér, ahogy minden fiú tankot. Szerencsére ezeket a mintákat már nem csak fejben mentettem, hanem jegyzeteltem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése