2016. augusztus 20., szombat

Türelem top


Az egyik szemem sír, a másik nevet. Elkészült a türelem felsőm. Azért kapta ezt a nevet, mert várakozás és utazás közben horgoltam. Na jó, a kezdés és a befejezés, meg az eldolgozás az "laboratóriumi körülmények" között történt, azaz a fotelben ülve a tévé előtt.
Meglepően hamar készen lett. Nem számítottam rá, hogy még a nyár vége előtt végleg befejezem. De sokat utaztunk és sokat kellett különféle rendelők előtt várakoznom. 
Nevet az egyik szemem, mert készen lett. Saját minta, saját elképzelés, saját terv. Illetve a minta egy mintagyűjtemény része, de első látásra láttam benne az én gyönyörűséges nyári "kapkodómat."
Pityereg a másik szemem, mert a gondos tervezés, méricskélés, kalkulálás ellenére kicsi lett. Csak éppen, de szorít, feszül, nem szép... nem az enyém. Már el is ajándékoztam. 
Szerencsére a fonal alig fogyott. A rendelt 5 gombolyagból mindössze 2 ment bele. A felső kevesebb, mint 20 dkg Alizee Bamboo fine fonalból készült. 40-es méret. Még jó, hogy túlrendeltem magam. Már hozzá is kezdtem az újabb tophoz. Ugyan ezzel a mintával, csak egy számmal nagyobb méretben. 

Türelem felső:
Méret: 40
Fonal: Alizee Bamboo Fine 619
Tű: 3-as
Minta: Négyszöges receháló (A legszebb horgolásminták tárháza 152-153. o.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése